Hulp bij problemen
Hoe vervelend ook, zelfs de meest betrouwbare apparaten hebben zo nu en dan last van foutmeldingen of storingen. Vaak is het probleem eenvoudig op te lossen, maar soms vraagt het vinden van oorzaak en oplossing een diepgaande kennis van de werking van het systeem.
De hulp van Technologietraining & advies zorgt voor een snelle en professionele afhandeling van problemen met:
Computers, laptops, tablets, smartphones en netwerkapparaten. Bijvoorbeeld bij traagheid, niet opstarten, virussen, beschadiging en kapotte onderdelen.
Draadloos netwerk (WiFi) installatie, advies en
verbetering op locatie.
Programma’s / apps die niet opstarten, vastlopen, langzaam zijn of foutmeldingen geven. Bijvoorbeeld e-mail-, muziek-, internet-, office- en fotobewerkingsprogramma’s.
Terughalen van belangrijke documenten / gegevens die per ongeluk verwijderd zijn of verloren lijken na het vastlopen van de computer, smartphone of tablet.
Installatie en herinstallatie van printers, scanners, webcams en netwerkapparaten.
Meld hieronder uw probleem aan. Er wordt snel contact opgenomen.
Vul het aanmeldformulier in om het probleem aan te melden.
Er wordt telefonisch contact opgenomen om het probleem te bespreken.
Onderwerp van gesprek:
– Probleem en afhandeling
– Type afhandeling
– Indicatie van de benodigde tijd
– Afspraak (indien nodig)
Het probleem wordt zoals besproken thuis of op afstand verholpen.
Heeft u een opmerking over de probleemafhandeling of wilt u uw ervaring met de probleemafhandeling delen? Vul dan het feedbackformulier in.
Technologietraining & advies is continu bezig haar dienstverlening te verbeteren. Geef hieronder uw opmerking / ervaring door. U wordt te allen tijde voorzien van een reactie.
Technologietraining & advies berekent de prijs voor het oplossen van problemen per kwartier. Voor een aantal activiteiten is een standaard prijs vastgesteld, zo heeft u vooraf meer inzicht in de totale kosten.
Prijzen gelden voor particulieren en zijn incl. BTW (21%)
Het afhandelen van problemen op afstand gaat vaak sneller en is eenvoudiger, omdat er geen afspraak gemaakt hoeft te worden. Afhankelijk van het probleem kan de afhandeling op afstand of bij u thuis plaatsvinden. Dit wordt na de aanmelding van uw probleem in overleg bepaald.